דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קייטרינג חלבי עם קונספט מיוחד 

מאת    [ 31/01/2015 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 2927 פעמים ]

 

רצוי להקפיד על איזון בין כמות המנות הניתנת במעמד קבלת הפנים (כדאי שתהיה מדודה, שלא תסתום את התיאבון אלא תפתח אותו) ובין המנות העיקריות הניתנות בהמשך. המנות השונות מהפשטידות והסלטים ועד המנות האחרונות המיוחדות יעניקו לאורחים שלכם חוויה קולינרית מיוחדת במינה. הצגת תפריטי חברות הסעדה ישירות משקפת את סגנונו של מבצע המאכלים. כיסויי חבילה משלבים תפריטים עם שירותי החברה אחרים ומידע להציג ללקוחות עם סקירה של העסק.

 

קייטרינג חלבי

הגשה עצמית, לסדר על צלחת ולהתמזג בין האורחים תוך כדי נשנוש. חלופה טובה גם כן היא לשאול אנשים שתכננו אירוע לאחרונה והזמינו חברת קייטרינג מוצלחת. אולם היה ואין לכם חברים אותם אתם יכולים לשאול, כל סוגי מאפים מלוחים הם: בורקסים (במילוי גבינה, תרד, פטריות, גבינה בולגרית, תפו"א וכדומה), קישים, פיצה, פוקצ'ה, ברוסקטה וכדומה. קייטרינג חלבי יכול להשתמש בגבינות כחומר גלם במתאבנים, מנות עיקריות וקינוחים. ניתן לשלב בארוחה גם יין איכותי או קאווה ליוקרה אמיתית.

 

עונות

אין ספק שמזג האוויר המאפיין את הימים והערבים בשבועות האחרונים מקשה את התפקוד על כולם, ועל אחת כמה וכמה על אילו המתכננים אירוע בו הושקעו הרבה תכנון מוקדם ומשאבים כספיים – החום והלחות שסופם לא נראה באופק , עלולים לגרום להרבה חששות בקרב מתכנני האירועים השונים -  בחתונה  יעלה החשש האם איפור הכלה יחזיק מעמד או ינטוף על פניה? מלבד זאת, יש לבחור באופי התפריט המתאים לאירוע והאם יתבסס על מאכלים מבושלים, מאכלי אצבעות, מגשי אירוח או מנות חמות.

 ישנו מגוון אדיר של מאכלים שאפשר להגיש במסגרת קייטרינג כשר ומובטח לכם אירוע מוצלח מבחינת אוכל. אבל עצרו לרגע ותנסו לחשוב קצת אחרת. מלבד היותו של הסלט תוספת למנה העיקרית או מנה ראשונה, ישנם אורחים אשר בשבילם הסלטים הם המנה העיקרית (או לכל הפחות חלק ממנה בצירוף מאפים, פשטידות פסטות וכו'). אורחים אלו יכולים להיות צמחוניים, אנשים שאינם מאוהבי הבשר או כאלו שמעדיפים ארוחה קלה מסיבה זו או אחרת.

לאור סוגיית הכשרות הקיימת בארץ, כדי להגיש קינוחים חלביים וטעימים, עליכם לבחור לערוך אירוע המבוסס על קייטרינג חלבי כשר. קינוח טעים ישאיר את האורחים עם זיכרון מתוק.סוג הקייטרינג החלבי הנפוץ ביותר שמרבית הישראלים כבר הספיקו להכיר באירועים שונים הוא הקייטרינג האיטלקי. האיטלקים ידועים באהבתם לפסטות, לזניות, גבינות ולחמים ואכן בקייטרינג מסוג זה נמצא מנות שמכילות פסטה בצבעים שונים עם רטבים שונים ומעניינים, קישים מלאי גבינות וירקות, ירקות.

באדיבות,

קייטרינג מסקרפונה

 

משה לוי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב